TK Maxx z ofertą na Boże Narodzenie.

Nawet gdy znane marki (m.in. HalfPrice) docierają na moją prowincję i kuszą
szeroką ofertą, to ja niezmiennie czuję sentyment do TK Maxx
̕ a, dlatego
będąc w Rzeszowie wybrałam się do tej sieciówki, by poznać bieżące
trendy w świątecznych dekoracjach. Zatem bez zbędnych słów,
zaprezentuję Wam to, co znalazłam w aktualnej
ofercie
TK Maxx na Boże Narodzenie .

Od progu powitała mnie armia mikołajów. Było ich tak wiele – wykonanych
z tworzyw sztucznych lub ceramiki, odzianych w gustowne wdzianka,
z różnymi akcesoriami, a nawet o odmiennej karnacji.





Poza mikołajami, najliczniejszą reprezentację miał „chór aniołów.”


Nie mogło zabraknąć dziadków do orzechów.


Były bałwany…

kule śnieżne…

i Trzej Królowie… bez twarzy!

Gotowe wianki świąteczne w typowych bożonarodzeniowych barwach…

oraz złote – na bogato!

Ładne, filcowe skarpety na prezenty…

drewniane kalendarze adwentowe…


komplety szklanych bombek…

oraz ogromna ilość zawieszek choinkowych…



z tworzyw sztucznych, filcu, porcelany i szkła…



również w mocno biżuteryjnej wersji.


A skoro mowa o biżuterii, to i tu zabłysnąć można
w oryginalnych, świątecznych kolczykach.

Gdy znajdziemy dla kogoś odpowiedni prezent, to
wypada go pięknie zapakować w gotowe pudełka…



lub wykazać się większą kreatywnością, dzięki stosownym dodatkom!

Zaskoczyła mnie bardzo bogata – w kształtach, formach i kolorystyce – oferta świec…

w tym również typowo świątecznych.


W dziale z ceramiką zachwyciły mnie talerze, misy i formy do zapiekania.

W tekstyliach – świąteczna pościel na słodkie sny!


Prezenty czekały też na naszych milusińskich…


psiakom i kociakom przygotowano moc
świątecznych pluszaków do gryzienia i drapania ;-))


Na koniec przyznam, że udało mi się oprzeć niepotrzebnemu
konsumpcjonizmowi, ponieważ ozdoby świąteczne dość krótko zdobią
dom, a pudła z tym, co zgromadziłam przez lata, są wypełnione po brzegi ;-))
Nie zmienia to jednak faktu, że czasami najzwyczajniej w świecie poszukujemy
prezentów świątecznych dla bliskich, a w tym sklepie spotkać można wiele
oryginalnych przedmiotów. Dlatego postanowiłam zaprezentować
Wam aktualną ofertę
TK Maxx na Boże Narodzenie 🎄
Ciekawa jestem czy coś wpadło Wam w oko?
Pozdrawiam ciepło z zasypanego
śniegiem Podkarpacia ⛄

Anita 

Komentarze

  1. Ależ pięknie i różnorodnie. Chyba nie potrafiłabym przejść obojętnie obok tak "bogatego" sklepu i wszystko musiałabym dokładnie obejrzeć. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, jest w czym wybierać! Dodam, że to tylko część asortymentu, który
      sfotografowałam, więc myślę, że każdy znalazłby coś dla siebie lub na prezent ;-))
      Serdeczności zasyłam!

      Usuń
  2. Wszędzie pełno błyskotek, zawieszek, dziadków, stroików, lampek. Przyglądam się i nic nie kupuję bo coś tam w pudłach mam. Kupiłam białą świecę i kartki świąteczne do wysłania. Rozmowa telefoniczna będzie ale karteczki też poślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choinka, dekoracje czy inne świąteczne błyskotki jakoś tak nastrajają radośniej w szare i bardzo krótkie zimowe dni. Najważniejsze jednak jest to, by zachować umiar i równowagę pomiędzy tym, co świeckie, a co duchowe w czasie oczekiwania na narodziny Pana...
      Dziękuję Ismar za odwiedziny i Twoją refleksję :-))
      Wszelkiego dobra na ten piękny czas!

      Usuń
  3. Tak pięknie to wszystko wygląda i cieszy chociaż na chwilę nasze oko. jednak można oprzeć się pokusie i nie kupować, chociaż trudno z tym. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak na to patrzę Olu! Wszelkie dekoracje, choinki, światełka umilają nam chłodne, pochmurne i krótkie, zimowe dni. Jedynie od nas zależy, czy ulegniemy, czy oprzemy się pokusie zakupów!
      Ślę moc pozdrowień :-))

      Usuń
  4. Love to see this !!! What a beautiful shop….I like to look at things but do not buy anything I do not need….but what a beautiful things …last week I buy a glitterbol for myself with flowers in it not Christmas but one you can let stay always…and ilove it 🍀💗🍀 I wonder which country do you live ? Love happy week from me and Oeaf 🍀🎄🐾❤️🍀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My dear!
      I think that these decorations, Christmas trees and lights make the cold, cloudy and short winter days more pleasant. It's up to us whether we succumb or resist the temptation of shopping :-))
      Hugs and greetings!

      Usuń
  5. Oww I found it Polen 🍀 and I mean Leaf 🙈

    OdpowiedzUsuń
  6. Od zawsze uwielbiam odwiedzać takie sklepy bo przecież niepowtarzalny klimat bożonarodzeniowy nastraja mnie do szaleństw z dekoracjami. Jednak ostatnio trochę przystopowałam bo zaczyna brakować mi miejsca na ich składowanie. Ozdób choinkowych nam całe mnóstwo, więc sobie odpuszczę. Jutro kupimy tylko dwie jodły kaukaskie i na bieżąco świeże kwiaty. Dzisiaj wysłałam kartki świąteczne i mam nadzieję, że w tym roku "dojdą na święta".
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten bożonarodzeniowy klimat, który wypełnia witryny i stoiska w sklepach mnie również nastraja radośnie :-)) Do tego odbywa się coraz więcej świątecznych jarmarków z rękodziełem i smakołykami - tam najczęściej zdarza mi się kupować prezenty. Najważniejsze jest jednak to, że możemy oprzeć się pokusie konsumpcjonizmu i że każdy z nas ma wybór!
      Dziękuję Łucjo za Twoje odwiedziny, refleksję i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  7. Ależ się natrudziłaś Anitko :) Pięknie sfotografowałaś przedświąteczny asortyment. Lubię ten sklep. Byłam ostatnio, ale zupełnie pośpiesznie przebiegłam tylko...
    Przyjemności w oczekiwaniu na święta życzę Ci...
    P.S. Dziadki do orzechów w ostatnich latach robią furorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polu, to fotografowanie sprawiło mi sporo przyjemności! Popatrz - nie kupiłam nic - a jednak sporą część asortymentu "przywiozłam" ze sobą do domu i jeszcze podzieliłam się nim z Wami ;-))
      Ściskam Cię mocno i pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  8. Lubię oglądać świąteczne akcesoria, porównywać asortyment, ale nie wpadam w szał zakupowy. Najczęściej podziwiam zawieszki, mają w sobie tyle uroku i dziecięcej magii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklepy kuszą szeroką ofertą świąteczną a my stałyśmy się już niewrażliwe na te ckliwe reklamy i socjotechniczne praktyki. Niezależnie od tego, przyjemnie jest pobuszować w świątecznym asortymencie ;-)) Ilość zawieszek w TK Maxx przyprawia o zawrót głowy, tym bardziej, że w większości są naprawdę dość ładne, oryginalne i wykonane z dobrej jakości materiałów.
      Serdeczności posyłam :-))

      Usuń
  9. Ilość błyskotek i innych świątecznych dekoracji przeogromna i faktycznie jest czym nacieszyć oczy. Dobrze, że udało Ci się oprzeć pokusie zakupowej. W naszym bielskim TK Maxx'ie zawsze podziwiam piękną ceramikę, ale ceny już mniej... A prezenty i ewentualne ozdoby świąteczne staram się kupować na kiermaszach, żeby docenić twórców rękodzieła i ich piękne, często niepowtarzalne prace. Pozdrawiam ciepło w ten zimowy czas :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - pod ofertą świąteczną "uginają się półki" tylko kupujących nie widać.
      Być może większość osób ma podobny do naszego - pragmatyczny stosunek do zakupów. Tym bardziej, że aktualne ceny również skutecznie chłodzą ewentualne pokusy...
      W najbliższą niedzielę w moim miasteczku ma odbyć się Jarmark Bożonarodzeniowy i właśnie tam zamierzam dokończyć zakupy prezentów dla najbliższych, by jak co roku, po wieczerzy wigilijnej, znaleźli je pod choinką ;-))
      Wszystkiego dobrego Lusi na ten radosny czas oczekiwania!

      Usuń
  10. Dziadki by mnie opanowały:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och tak, dziadki mają sporo uroku! Mnie ogromnie kusiły świece w ceramicznych
      pojemnikach, ale ich wygórowane ceny skutecznie schłodziły mój entuzjazm ;-))

      Usuń
  11. Wspaniały sklep ozdoby. Jestem zachwycona tym wszystkim co pokazałaś. Te białe Mikołaje najbardziej mi się podobają. Śliczne są.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och tak, mam słabość do tego sklepu zwłaszcza w okresach przedświątecznych.
      Mają w swej ofercie wiele oryginalnych ozdób i dodatków do wyposażenia wnętrz.
      Mikołaje były wyjątkowo piękne, dobrej jakości i w dość atrakcyjnych cenach ;-))
      Ślę moc serdeczności Kasiu!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zrozum swoje choroby…

Arboretum Wojsławice – raj dla miłośników ogrodów…

Dynie Baby Boo z mojego warzywnika…

Kwiecień w ogrodzie ´24

NEAPOL - pod radosnym słońcem południa.

Życzenia nadziei, wiary i miłości w epidemii bezsilności…

Kanon kobiecego piękna – każda epoka ma swój własny…

TATRY – Z Kasprowego na Giewont zimą

Nadchodzi czas Wielkanocy…

Zapachniało, zajaśniało… wiosna, ach to ty!