O Matko… jak miły nam dziś dzień nastał!

Wiem, że relacje z matkami bywają trudne, bo i mamy są różne, a ideały
nie istnieją! Jednak relacja z matką jest naszą pierwszą, najintensywniejszą.
Mama przez wiele lat była moją przewodniczką przez życie. I na pewno
niejedną łzę uroniła, gdy ja byłam na wyboistej drodze dorastania.
Bardzo konsekwentnie (razem z Tatą oczywiście) stawiała mi
granice, wychowywała do samodzielności i niezależności.

Obecnie nasza dojrzała relacja to stan przyjaźni.
Fajnie jest móc ze sobą o wszystkim pogadać.
Starałam się czerpać z mądrości mojej Mamy i od
wczesnych lat budować relację z własnym dzieckiem.
Teraz z perspektywy czasu mogę przyznać, że mój dorosły
już syn, napawa mnie dumą! Dziś student przyjeżdża do domu,
a na sobotę zaplanowaliśmy wspólne, rodzinne świętowanie…
ponieważ Dzień Matki to u nas zawsze potrójne święto: moje,
mojej Mamy i Luny, która właśnie w tym dniu kończy 9 lat. 

Nasza ukochana, wierna towarzyszka w codziennym życiu również
zasługuje na chwilkę uwagi. Mimo dojrzałego wieku, jest zdrowa,
wciąż bardzo aktywna, zabawna i rozczulająca zarazem,
a my staramy się dbać o jej dobrostan 💗

Pięknego Dnia Matki Wam życzę!
Pielęgnowania więzi i relacji 💕
Anita




Komentarze

  1. Szczęśliwi Ci co mogą jeszcze przytulić swoją Mamę i być przytuloną przez własne dzieci. Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Olu, dlatego uważam, że tak ważne jest dbanie o relacje, bo kiedyś każdemu z nas pozostanie tylko pamięć i wspomnienia...
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. It's a great holiday, I agree. Relationships with mom always provide invaluable experience to communicate with your children. Unfortunately, I lost my mother early, but I still have fond memories of my childhood. Happiness to you on this day!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dear Nadezda, that's why I try to cherish my relationship with my parents, to whom I owe a happy childhood. Because someday, each of us will only have memories of the most important people in our lives...
      Hugs and greetings! Have a nice weekend!

      Usuń
  3. Wszystkiego dobrego, Anitko. Luna jest rozczulająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i niech to będzie przemiły weekend również dla Ciebie Iwono!
      Uściski zasyłam :-))

      Usuń
  4. Oby jak najwięcej ludzi miało takie piękne relacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och tak, ponieważ relacje z matką determinują całe nasze życie... a w szczególności relacje z innymi ludźmi...
      Pozdrawiam Cię ciepło :-))

      Usuń
  5. Przepiękny post. Luna to cudny pies, który zachwyci każdego.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Łucjo :-))
      To święto to dla mnie zawsze bardzo szczególny dzień...
      Przesyłam uściski i pozdrowienia!

      Usuń
  6. Piękne są takie dojrzałe relacje. Moja mamcia już tylko jest we wspomnieniach. Fajnie, że Luna też świętuje w ten dzień i obyście jak najdłużej mogli się cieszyć jej obecnością :) Moja Czika też miała urodziny w charakterystyczny dzień - Dzień Ojca. Wierzę że Wasze rodzinne świętowanie było miłym sercu spotkaniem. Mnóstwo serdeczności dla Was wszystkich :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Lusi, minęło trochę lat, zanim wypracowałyśmy takie relacje ;-))
      A rodzinne świętowanie to był bardzo miły, radosny dzień. Kolekcjonuję takie
      chwile dopóki mogę... bo kiedyś pozostaną wyłącznie wspomnienia...
      Teraz Luna na cały tydzień pozostała pod troskliwą opieką rodziców, syn wrócił do
      studenckich obowiązków, a my z mężem wyruszyliśmy na pierwszy w tym roku urlop!
      Przesyłam Ci najcieplejsze pozdrowienia z Parku Narodowego Gór Stołowych :-))

      Usuń
  7. Gratuluję syna Anitko. Cieszę się, że masz dobre relacje z mamą i z synem to w życiu najważniejsze. Piękne zdjęcie Kochana. Jak zawsze ujmujący post ❤️❤️❤️ Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, pięknie dziękuję za tyle ciepłych słów!
      Przesyłam moc pozdrowień :-))

      Usuń
  8. Nie ma już mojej mamy, ale żyje w naszej pamięci, często z siostrą rozmawiamy, wspominamy; to była prosta, wiejska kobieta, ale jakże mądra życiowo. Mam dwóch synów, zawsze pamiętają o tym Dniu:-) serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario, staram się utrzymywać częste kontakty z rodzicami, bo wiem, że kiedyś pozostanie mi tylko pielęgnowanie wspomnień. To ważne i cenne, że zachowałaś ciepłe wspomnienia o swojej Mamie, bo na zawsze będzie żyła w Twojej pamięci. I oczywiście gratuluję synów dzięki, którym możesz odczuwać podwójną dumę!
      Pozdrawiam najcieplej!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Życzenia nadziei, wiary i miłości w epidemii bezsilności…

Zrozum swoje choroby…

Arboretum Wojsławice – raj dla miłośników ogrodów…

Nadchodzi czas Wielkanocy…

Dynie Baby Boo z mojego warzywnika…

Życzenia i refleksje na Wielkanoc

Kanon kobiecego piękna – każda epoka ma swój własny…

TATRY – Z Kasprowego na Giewont zimą

NEAPOL - pod radosnym słońcem południa.

Kwiecień w ogrodzie ´24