TK Maxx – wielkanocne i wiosenne propozycje

TK Maxx – Święta wiosną udekorowane.


Sklepy oferują nam obecnie olbrzymi wybór dekoracji wielkanocnych w przeróżnych stylistykach. Możemy znaleźć ozdoby naturalne, rustykalne, kolorowe, tradycyjne, minimalistyczne, nowoczesne. To, jaką oprawę zyska Wielkanoc, zależy od naszych osobistych upodobań, a dzięki temu świąteczna atmosfera na dłużej zagości w naszych domach. Czasem niewielkie zmiany kolorystyczne, dodatkowe akcesoria lub nawet pojedyncze elementy w otoczeniu typowo wiosennych akcentów, potrafią stworzyć niezwykły nastrój. Poniżej chcę pokazać, jakie świąteczne i wiosenne propozycje
znalazłam w popularnej sieci TK Maxx.





Pomimo, że religijnym, liturgicznym symbolem Świąt Wielkanocnych jest baranek, to jednak świecki symbol tych świąt - zając absolutnie zdominował ofertę TK Maxx. 





Kolorowe bratki wprowadziły do sklepu wiosenny klimat i obficie ukwieciły półki.



Dość skromnie przedstawiała się oferta zastaw stołowych w typowo świątecznym wydaniu.





Oczywiście nie wyszłam ze sklepu z pustymi rękami, bo przytuliłam dwie piękne,
 ceramiczne miski (po 19,99 zł./szt.)




Lubię zaglądać do TK Maxx, bo można znaleźć tu bardzo oryginalne dodatki do wnętrz.

Pozdrawiam i życzę słonecznego, udanego weekendu. Anita

Komentarze

  1. Bardzo załuję że nie mam tego sklepu w pobliżu..same cudeńka..chyba nie da się wyjść z pustymi rękami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że mieszkam w pewnej odległości od TK i to jest dobre dla mich finansów, bo częste wizyty naraziłyby budżet na szwank. Z tego sklepu naprawdę ciężko wyjść z pustymi rękami, bo wyłowić można piękne, oryginalne i pojedyncze przedmioty. Dziękuję za wizytę i ciepło pozdrawiam.

      Usuń
  2. Hello, Anita!
    I love Easter decoration as well and especially the rabbits dressed like people- in jackets and ties :-)
    Your purchases look very nice and useful.
    Happy Palm Sunday!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadezda, thank you so much for your kind comment. I also wish you a joyful Palm Sunday!

      Usuń
  3. Beautiful!
    Wishing you happy Easter!

    Hugs,
    Susanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Susanna, thank you so much. Have a great rest of the week and wonderful Easter!

      Usuń
  4. Piękne, niebanalne wielkanocne gadżety😃
    A te bratki, to prawdziwe?🤔
    Pozdrowionek moc przesyłam🌷😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Morgano, dlatego zawsze gdy jestem w Rzeszowie staram się choć na chwilkę
      wpaść do tego sklepu. Zawsze mają w swej ofercie oryginalne dodatki do wnętrz.
      Te piękne bratki do złudzenia przypominają prawdziwe, bo były wykonane z materiału!
      Cieplutko pozdrawiam ;-))

      Usuń
  5. Super zakupy Kochana. Od razu sie nastrojowo zrobilo Anitko. Za oknem buro zimno i ponuro. Brakuje slonca zdecydowanie. Oooo jakie urocze te miseczki i zajaczki z.wikliny. A ja dalej siedze nad wiosennymi zakladkami do ksiazki w wersji maxi 😁😁😁 Jak wyjdzie post to sie pochwale nimi. Pozdrawiam serdecznie, usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, kiedy tylko mam okazję, to zaglądam do TK MAXX :-)) Tak wiele niepowtarzalnych przedmiotów można tam znaleźć oraz upolować coś oryginalnego na prezent dla bliskiego ;-))
      Ciekawa jestem Twoich wiosennych zakładek! Koniecznie pokaż nam swoje rękodzieło :-))
      Pozdrawiam Cię i ściskam mocno!

      Usuń
  6. Mając trochę czasu postanowiłam pobuszować na Twoim cudownym blogu.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo Kochana, to zaszczyt gościć tu Ciebie! Twój blog na zawsze pozostanie niedoścignionym wzorcem nie tylko dla mnie, ale i dla wielu innych miłośników podróży zarówno bliskich, jak i tych dalszych!
      Przesyłam uściski i pozdrowienia :-))

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Obraz kobiety współczesnej…

Już pięć lat razem!

Życzenia nadziei, wiary i miłości w epidemii bezsilności…

Zapachniało, zajaśniało… wiosna, ach to ty!

Dynie Baby Boo z mojego warzywnika…

Kanon kobiecego piękna – każda epoka ma swój własny…

TATRY – Z Kasprowego na Giewont zimą

Gipsowych figur czar...

Klejnoty Luwru – Dział Rzemiosła Artystycznego.