W dniu 50-tych urodzin…

 

jestem w dwutygodniowej podróży po trzech krajach Ameryki Południowej,
o czym marzyłam od dawna. Termin wyjazdu to zbieg okoliczności, ale jakże miły.
Uznałam, że tak niezwykłe świętowanie na zawsze pozostanie w mojej pamięci,
a z najbliższymi urządzimy sobie wspólną ucztę, po moim powrocie.
Biorę, więc to, co przynosi los i nie oglądam się za siebie.





Pięćdziesiątka niesie ze sobą spory zasób wiedzy i doświadczenia,
ale nie zamierzam rozpamiętywać tego, co za mną. Odczuwam wdzięczność,
za to, co przeżyłam dotąd, bo wszystko jest po coś, i chwile wielkiego szczęścia
i poczucie porażki. Lekcje wzlotów i upadków dostaje od życia każdy z nas!
Jednak na przeszłość nie mam żadnego wpływu, ale na przyszłość -
ogromny! Dlatego noszę w sobie szacunek do tego, co minione
oraz dziecięcą ciekawość do tego, co przede mną.



Jestem w dobrym momencie życia, pełnej samodzielności, niezależności
myślenia oraz działania na bazie własnego, dojrzałego systemu wartości.
Już dawno za mną wyzwolenie ze społecznych powinności, ograniczeń,
czy nacisków. A przede mną czas uwalniania indywidualnej energii
prowadzącej do pełnej samorealizacji, ale również dostrzegania
i doceniania, ilu cudownych, kochanych ludzi mam wokół 💗 
Z poczuciem szczęścia i spełnienia, przesyłam z dalekiej
podróży moc gorących, letnich pozdrowień!
Do usłyszenia po powrocie!
Uściski… Anita

Komentarze

  1. Wspaniałe kwiaty. Przesyłam spóźnione, ale serdeczne życzenia wszelkiej pomyślności, dużo zdrowia i spełnienia marzeń. Życzę również dobrej pogody i udanego urlopu Anitko. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Lenko! Pięknie dziękuję za Twoje życzenia absolutnie nie spóźnione, ponieważ moje urodziny przypadały dokładnie w dniu, w którym złożyłaś mi przemiłą wizytę zostawiając moc serdecznych życzeń. Dodam tylko, że pogoda była dobra a urlop udany 😊
      Ściskam Cię mocno!

      Usuń
  2. Pięknie to napisałaś, wyczuwam w Tobie dobrą energię i radość z tego, co przynosi Ci los :)
    A z tak wspaniałej okazji życzę Ci, kochana Anitko, wszystkiego najpiękniejszego, niech dobry los przyniesie Ci same dobre rzeczy, ogrom szczęścia i spełnienie marzeń, nawet tych wielkich i wydawałoby się nierealnych. Niech się dzieje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, nic dodać , nic ująć… pozostaje mi tylko podziękować za tak piękne i serdeczne życzenia 😊
      Wielu cudownych chwil na nadchodzący weekend! Pozdrawiam najcieplej!

      Usuń
  3. Piękny prezent na szczególne urodziny. Wszystkiego co dobre, zdrowia i nieustającej ciekawości świata. Niech spełniają się Twoje marzenia w tym te podróżnicze. Już czekam na relacje z niesamowitych miejsc, które zwiedziłaś. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem szczęśliwa, że właśnie w takim momencie mogłam spełnić to, czekające od dawna, podróżnicze marzenie. Tym bardziej dziękuję za cudowne życzenia… a relacje oczywiście będą, bo i wrażeń moc i zdjęć ilość nieprzyzwoita 😉
      Dołączam moc pozdrowień!

      Usuń
  4. Och, jaki piękny post i cudowne kwiaty.
    Droga Anitko!
    Z okazji Twoich urodzin życzę Ci niezapomnianej podróży, pełnej fascynujących miejsc, odkrywania nieznanych lądów, poznania odległych kultur i oczywiście magicznych chwil... A nade wszystko życzę Ci zdrowia, miłości i szczęścia.
    Ściskam mocno i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Łucjo, Twe od serca życzenia spełniły się! Odbyłam niezapomnianą podróż obfitującą w fascynujące miejsca i ludzi, odkryłam nieznane mi lądy, poznałam odległe kultury i oczywiście przeżyłam wiele magicznych chwil i jedną "wstrząsającą", o czym opowiem niebawem.
      Dziękuję Ci za cudowne życzenia! Dołączam uściski i pozdrowienia!

      Usuń
  5. Anitko, wspaniale że czujesz się szczęśliwa i spełniona. Gratuluję że spełniasz swoje podróżnicze marzenie właśnie w tym wyjątkowym dla Ciebie momencie. Życzę Ci dalszej samorealizacji, dziecięcej ciekawości, miłości i życzliwości oraz jeszcze wielu wymarzonych podróży. Przepiękne są Twoje piwonie!!! Uściski urodzinowe i mnóstwo ciepłych myśli przesyłam i czekam na Twoje relacje z podróży :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusi, dziękuję Kochana za tyle serdecznych słów i wspaniałych życzeń. Uznałam, że piwonie będące dla mnie najpiękniejszymi z kwiatów, to idealne zwieńczenie moich słów, odczuć, emocji w tak szczególnym dniu.
      Odwzajemniam uściski, najcieplejsze myśli i przesyłam moc dobrej energii!

      Usuń
  6. Ogromnie cieszę się, że udało ci się Anitka spełnić to marzenie. I to z takiej pięknej okazji. Życzę ci jeszcze wielu spełnionych marzeń czyli podróży do wyśnionych miejsc! Przyjemnego zwiedzania!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, pięknie dziękuję! Któż lepiej zrozumie podróżniczą duszę, jak inny obieżyświat 😉
      Przesyłam Ci moc serdeczności!

      Usuń
  7. Świetnie, że czujesz się spełniona i nadal się realizujesz :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję, że ten etap życia, to dla mnie bardzo dobry czas…
      Dziękuję Ci za odwiedziny i dołączam pozdrowienia!

      Usuń
  8. Anitko :) ogromne gratulacje z okazji 50-tych urodzin! 🎉 Twoja podróż po Ameryce Południowej to fantastyczny sposób na uczczenie tej wyjątkowej rocznicy. Za rok moj maz też kończy 50 lat i tez chcemy pojechać dalej a jego marze to tez Ameryka Południowa , a dokładnie Peru i chciałbym spełnić to jego marzenie. Wygląda na to, że jesteś w świetnym momencie swojego życia, pełnym pozytywnej energii i ciekawości. Cieszę się, że masz tak piękne podejście do przeszłości i przyszłości. Oby ta podróż dostarczyła Ci mnóstwo niezapomnianych wspomnień! Czekam z niecierpliwością na Twoje relacje po powrocie. Uściski! A jak wrócisz to zajrzyj do mnie na nowe norweskie odkrycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, po pierwsze bardzo dziękuję za życzenia! Po drugie podróż faktycznie dostarczyła mi mnóstwo wrażeń, w tym jedno przerażające… o czym niebawem! Jeśli zaś chodzi o Peru, to tam właśnie spędziłam najwięcej czasu i oczywiście podzielę się tym w przyszłych wpisach, bo to bez wątpienia kraj warty poznania. Z przyjemnością Cię odwiedzę pozostawiając parę słów, ale wciąż jeszcze brak mi czasu, który dzielę między obowiązki domowe, inne ważne sprawunki, ogród i organizację imprezy urodzinowej. Mam nadzieję, że po weekendzie odzyskam wolny czas 😉
      Ściskam i pozdrawiam!

      Usuń
  9. Niech kolejne lata Twojego życia będą piękne, twórcze i napełnione radością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpiękniej dziękuję Basiu… oby się spełniło!
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Lekko spóźnione, wszak pamiętałam o Twoim urlopie i nie spodziewałam się w tym czasie żadnych wpisów na Twoim blogu, a tu taka niespodzianka! Nie dość, że niespodziewany wpis, to jeszcze taki wyjątkowy :) Kochana, przede wszystkim cieszę się, że dotarłaś na miejsce - spodziewałam się dalekiej podróży, ale nie aż tak, więc jestem zaskoczona, nie ukrywam. Mam nadzieję, że rzeczywistość przerosła Twoje oczekiwania, i że wrócisz do nas szczęśliwa, wypoczęta i pełna dobrej energii na pozostałe miesiące tego kurczącego się roku.
    Ściskam Cię serdecznie i życzę wszystkiego, co najlepsze na te Twoje szczególne urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, we wcześniejszym wpisie o lipcowym ogrodzie wyjaśniam tajniki powstawania urodzinowego posta 😉Napisałam go tuż przed wyjazdem z kraju (w nadziei, że szczęśliwie dotrę do upragnionych miejsc) i w blogerze ustawiłam jego publikację na dzień urodzin. Oczywiście odpalałam hotelowe WiFi, by pogadać z Najbliższymi, by nie martwili się o mnie. Podczytywałam też serdeczne życzenia od Was, ale to tyle. Chciałam do minimum ograniczyć swoją aktywność w sieci. Teraz, po powrocie odpowiedziałam (jak obiecałam) na każdy komentarz, ale Was – blogowych przyjaciół poodwiedzam pewnie dopiero po weekendzie. Wpadłam w wir domowych obowiązków, przejęłam od męża troskę o ogród, a organizacja imprezy urodzinowej też w miły sposób mnie absorbuje.
      Dziękuję Ci za moc serdeczności i ciepłych życzeń!
      Do zobaczenia u Ciebie!

      Usuń
    2. Cieszę się, że cała i zdrowa wróciłaś do domu - to najważniejsze :) A cała reszta blogowego towarzystwa może poczekać, nie uciekniemy Ci przecież :) Życia nie można niestety zapauzować, więc to zrozumiałe, że masz priorytetowe sprawy, którymi musisz się teraz zająć. Mam tylko nadzieję, że nie dopadła Cię pourlopowa chandra! (nie jest mi obca niestety). Z niecierpliwością będę wyczekiwać Twoich nowych wpisów, Anitko :)

      Usuń
    3. Bardzo trafnie to ujęłaś, że życia nie można zapauzować... i przyznam jeszcze, że z przyjemnością wróciłam do swego codziennego, poukładanego życia, za którym po dwutygodniowych wojażach, szczerze zatęskniłam.
      Myślę, że pourlopowa chandra mi nie grozi, bo ułożyłam to tak, by po powrocie mieć ponad tydzień wolnego. Do pracy wracam w czwartek, więc jeszcze sporo chwil odpoczynku przede mną😊
      Cudownej niedzieli Kochana i miłego, nadchodzącego tygodnia!

      Usuń
  11. Wszystkiego dobrego i samych pięknych chwil w Twoim życiu! Marzenia są po to, by je spełniać, mam nadzieję że czas spędzony w Ameryce Południowej zapamiętasz na zawsze jako ten jeden z piękniejszych w życiu...
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Maks! I żywię nadzieję, że te miejsca, ludzie, ich kultura i zwyczaje jak najdłużej zapiszą się w mojej pamięci, a zdjęcia dokumentujące najpiękniejsze z chwil, nigdy nie pozwolą zapomnieć o fascynującym kontynencie, jakim jest Ameryka Południowa!
      Życzę Ci miłego weekendu i dołączam pozdrowienia!

      Usuń
  12. Wszystkiego najlepszego Anitko. Cieszę się, że tak pięknie postrzegasz kolejną rocznicę swoich urodzin. Życzę Ci, aby czas spędzony w Ameryce Południowej był dla Ciebie owocny i pełen pięknych przygód. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Karolino za serdeczne życzenia! Wyjazd istotnie dostarczył mi wielu przygód 😊
      Dobrego czasu dla Ciebie! Ściskam i pozdrawiam!

      Usuń
  13. Anitko, a ja w ferworze przygotowań do przyjazdu moich dzieci i ukochanego wnusia nie zauważyłam Twojego posta. Piękne kwiaty, które pokazałaś są w naszym rankingu nr 1. Odzwierciedlają Twoją osobowość. Z okazji tak pięknej rocznicy życzę Ci wszelkich łask od Najwyższego, by obdarzał Cię zdrowiem i wszelkimi dobrami byś mogła spełniać swoje wszystkie marzenia. Przytulam 🌹🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janeczko, sprawy dotyczące naszych Najbliższych to absolutny priorytet! Tym bardziej doceniam, że w ferworze absorbujących, ale na pewno z radością wyczekiwanych odwiedzin, znalazłaś czas, by zagościć tutaj i obdarować mnie mocą pięknych i serdecznych życzeń!
      Bardzo dziękuję i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  14. Pięknie tam powyżej napisałaś, pięknie i uniwersalnie bo te słowa mogą być drogowskazami dla wszystkich, nie tylko dla tych wchodzących w szóstą dekadę życia. Mam nadzieję, że los i codzienność będą Ci sprzyjać i ułatwią realizację wszystkich planów i zamierzeń. Cieszę się, że realizujesz pasje, ostatnia podróż jest najlepszym dowodem na to, że w spełnianiu marzeń nie zatrzyma Cię nic. Wiem, że jeszcze nie raz nas tutaj zaskoczysz jakąś fajną przygodą i pokażesz, że życie zaczyna się po pięćdziesiątce albo że teraz pięćdziesiątka to kiedyś trzydziestka albo jakoś tak 😄. Anitko, życzę Ci wszystkiego co najlepsze, rozmachu w marzeniach i odwagi w ich spełnianiu, niech sprzyjają Ci dobre gwiazdy a codzienność pięknie się układa w wyjątkową opowieść. Bądź zdrowa, szczęśliwa i spełniona, z niegasnącym apetytem na życie z całych sił. Przytulam Cię wyjątkowo mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, dziękuję za cudowne życzenia! Bo choć wiek to tylko liczba, dla mnie najważniejsze jest dobre zdrowie, które pozwala mi na rozmach w marzeniach, które nie ogranicza w planach i pragnieniach. To z kolei sprawia, że czuję się szczęśliwa i spełniona, niczym nieograniczona!
      Jeszcze raz dziękuję Ci za moc serdeczności!
      Dołączam uściski i pozdrowienia😉

      Usuń
  15. Anito, wszystkiego, wszystkiego najlepszego Ci życzę.
    Jakie to wspaniałe, że można przeczytać taki mądry, przemyślany tekst kobiety, która wszystko ma poukładane i w całości akceptuje siebie i wszystko, co ją spotyka. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu, pięknie dziękuję za tyle serdeczności!
      Wiesz, jestem w cudownym dla mnie momencie życia... zawodowo i prywatnie wszystko układa się tak, że lepiej nie śmiałabym sobie nawet życzyć. Zatem to najlepszy czas na realizację marzeń, bo nigdy nie wiadomo, co życie przyniesie w dalszej lub bliższej przyszłości...
      Ściskam Cię mocno i również życzę Ci wszystkiego, co najlepsze!

      Usuń
  16. Anito, wszystkiego dobrego, pięknego, mądrego... zdrowia, spełnienia i dobrych ludzi wokół. Mam nadzieję, że Twoja podróż marzeń obfituje w niespodzianki i same pozytywne zdarzenia. Pozdrawiam cieplutko😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, pięknie dziękuję za serdeczne życzenia!
      Jestem szczęśliwa, że w ten urodzinowy czas spełniłam swoje wielkie, podróżnicze marzenie...
      Przeżyte wrażenia i przywiezione wspomnienia na długo pozostaną we mnie ;-))
      Cudownych letnich dni dla Ciebie...

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zaczęło się od trzęsienia ziemi…

MINORKA – raj dla szukających spokoju i odpoczynku na łonie przyrody.

Dynie Baby Boo z mojego warzywnika…

Krajobrazy pustyni Atakama.

Sierpień w ogrodzie ´24

Klejnoty Luwru – Dział Rzemiosła Artystycznego.

Życzenia nadziei, wiary i miłości w epidemii bezsilności…

Kanon kobiecego piękna – każda epoka ma swój własny…

BUDAPESZT – Wzgórze Zamkowe