Kwiaty na taras i życzenia…


…w piękny, słoneczny, majowy dzień.

Sobota – taka piękna, aż trudno uwierzyć, że przez cały dzień
nie spadła nawet kropla deszczu. Mój sarkazm bierze się z braku słońca,
bo od początku miesiąca ciągle pada z różną intensywnością. Natomiast dla mnie
słońce jest jak tlen  - niezbędne do życia. Naładowałam więc moje osobiste „solary”
 i mogłam nacieszyć się kwitnącymi kwiatami oraz popracować
w ogródku, w pełnym słońcu rzecz jasna.


 Kwiaty również potrzebują słońca, by zdrowo i obficie kwitły. 
Troskliwa ręka ogrodnika nie wystarczy.


W wiklinowych koszach przygotowałam w tym roku kompozycje 
z pelargonii, werbeny i bakopy…

 
…oraz z pelargonii, lobelii i bakopy.


Kolory nie są przypadkowe. Najpiękniejsze dla mnie kwiaty 
to te w bieli, odcieniach różu, niebieskiego i fioletu.

  



Skoro mowa o kwiatach, to dzisiejszego dnia Mamy na pewno zasługują
na życzenia i piękny bukiet. U nas dodatkowo oprócz mnie i mojej Mamy,
26 maja świętuje jeszcze Luna swoje 5 urodziny – dostanie coś smakowitego.
Labradory to przecież takie łakomczuchy. Oto więc prawdziwa gwiazda sesji.
Luna w roli głównej.


Mojej Mamie życzę, by śmiał się do Niej świat, blaskiem szczęśliwych i długich lat.

Wszystkim moim gościom – cudownej i pogodnej niedzieli.
Anita.

Komentarze

  1. Piękny ogród🌳🌲🌳 pozdrawiamy wszystkie mamy i Twoją labradorkę😉 My mamy Goldena ale niestety jego do jedzenia trzeba zmuszać, potrafi nie jeść 3 dni, a niby Goldeny to też łakomczuchy. Nasz jest chyba jakiś wybrakowany🤣😂🤣😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ogromną radością witam moją imienniczkę i dziękuję za miłe słowa i pozdrowienia. Istotnie brak apetytu u pieska to większy problem, niż dyscyplina właścicieli, by nie przekarmiać łakomczucha. Jestem ogromną psiarą, a Twój Borys jest przepiękny i na pewno nie jest wybrakowany. Powiedziałabym raczej, że taka jego uroda...
      Pozdrawiam ciepło i życzę Ci Anito wspaniałego, udanego tygodnia.

      Usuń
  2. Piękne kompozycje przygotowałaś! Bardzo lubię zestaw kwiatów które posadziłaś w koszach, choć wśród kwiatowych kompozycji dostrzegłam jeszcze lobelię. Pozdrawiam urodzinowo modelkę Lunę :) A jeśli chodzi o słońce mam tak samo jak Ty - kiedy świeci mogę działać, gdy go brakuje, jestem pozbawiona energii. Dobrze że w końcu jest słońce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ciepło bratnią duszę! Cieszę się, że kompozycje się spodobały, bo kluczem doboru były kolory, a w jednym z koszy jest oczywiście lobelia. Życzę Tobie i sobie jak najwięcej słońca, a gdy go zabraknie musi nam wystarczyć pogoda ducha i nasze pasje, które tak pożytecznie wypełniają każdą wolną chwilę. Pozdrawiam...

      Usuń
  3. Przepiękny ogród ! Masz fantastyczne pomysły na kwiatowe dekoracje !
    Wszystkim Mamom życzę wszystkiego najlepszego !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i tak ciepłe słowa. Niebawem kolejne posty z piwoniami, różami i hortensjami, jak tylko rozpoczną kwitnienie, więc zapraszam częściej.
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  4. Śliczne kompozycje kwiatowe stworzyłaś, pelargonie uwielbiam i są u mnie elementem obowiązkowym od zawsze, u Ciebie tak pięknie uzupełnione innymi, drobnymi kwiatuszkami :))
    Psinka prześliczna <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agness! Cieszą mnie Twoje odwiedziny oraz fakt, że kompozycje w wiklinowych koszach spodobały się. Podobnie jak Ty bardzo lubię pelargonie i one zawsze są bazą, a pozostałe drobne, delikatne kwiaty dopełniły moje kolorystyczne preferencje. Co do Luny, to jeszcze tylko dodam, że obdarza nas tak olbrzymią, bezwarunkową miłością - to naprawdę cudowna sunia. Gorąco pozdrawiam. Anita

      Usuń
  5. Piękne kwiaty, a piesio cudny☺☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Preciosas flores y Luna se ve muy guapa. Saludos.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego dla Was Anitko i dla Luny. Przede wszystkim dużo zdrowia Kochana bo to najważniejsze. Śliczne kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu Kochana!
      Bardzo serdecznie dziękuję i to nie tylko w swoim imieniu. Wprawdzie to ubiegłoroczny post, ale przyjmij również ode mnie najcieplejsze życzenia wszelkiego dobra, zdrowia, spokoju, nadziei, optymizmu i samych dobrych dni.
      Ściskam i tulę mocno...

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Życzenia nadziei, wiary i miłości w epidemii bezsilności…

Zapachniało, zajaśniało… wiosna, ach to ty!

Zrozum swoje choroby…

Nadchodzi czas Wielkanocy…

Dynie Baby Boo z mojego warzywnika…

Życzenia i refleksje na Wielkanoc

TATRY – Z Kasprowego na Giewont zimą

Kanon kobiecego piękna – każda epoka ma swój własny…

NEAPOL - pod radosnym słońcem południa.

TK Maxx – wielkanocne i wiosenne propozycje