Na powitanie wiosny… nasionka Baby Boo!

Dość nietypowo witam tę najpiękniejszą porę roku.
Połączenie hiacyntów i dyni Baby Boo wygląda oryginalnie
i uroczo – jak mariaż wiosny z jesienią… Jednak energetyczne
kolory intensywnego fioletu oraz soczystej zieleni przełamane
czystą bielą świadczą o jednym – wiosna to czas kolorów!

Przyroda nadal jakby uśpiona, bo aura wciąż bardziej zimowa,
niż wiosenna. Dlatego z utęsknieniem wyczekuję na ciepłe promienie
słońca i wyższe wartości temperatur. Wtedy z przyjemnością powrócę
do wiosennych porządków w ogrodzie. Natomiast w tej chwili chcę
powrócić do obietnicy złożonej jesienią, iż na powitanie wiosny
podzielę się z Czytelnikami i Obserwatorami mojego bloga
nasionkami dyni Baby Boo – za darmo oczywiście!

Jesienne plony „poszły pod nóż” i po wysuszeniu,
nasionka czekają już na swoje nowe ogródki!


Zamówienia na nasionka będę zbierała przez niemal 2 tygodnie -
od 21 marca do 3 kwietnia, czyli od powitania wiosny do Wielkanocy.
Po świętach rozpocznę wysyłkę nasionek, by zdążyły Wam na czas wykiełkować.

Odwołując się do moich doświadczeń sprzed roku wspomnę tylko, że swoje
nasionka wysiałam do rozsady w trzeciej dekadzie kwietnia. Z każdego z nich
otrzymałam zdrowe sadzonki, które przesadziłam do warzywnika dopiero
po „zimnej Zośce,” bo dynia jest bardzo wrażliwa na przymrozki…

Jeżeli chcecie zobaczyć, w jaki sposób wyhodowałam
z powodzeniem te śliczne dyniątka, to zapraszam tutaj.




Moi Drodzy!

Jeśli chcecie spróbować własnej hodowli tej niezwykle dekoracyjnej
odmiany dyń, napiszcie to proszę w komentarzu poniżej.
Następnie prześlijcie mi dane do wysyłki
na adres email: anitadz@poczta.fm

Pozdrawiam wiosennie!

Anita 

Komentarze

  1. Anitko, pięknie na zdjęciu wyglądają razem hiacynty z tymi malutkimi dekoracyjnymi białymi dyńkami! Zestawienie nieoczywiste, ale bardzo udane :) Oczywiście jestem chętna na zestaw nasionek, więc ustawiam się grzecznie w kolejce. Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Lusi, że przypadła Ci do gustu kompozycja łącząca wiosenne kwiaty z jesienną dynią ;-))
      Z wielką przyjemnością przygotuję paczuszkę! Proszę tylko o dane do wysyłki na email :-))
      Przesyłam ciepłe pozdrowienia wraz z życzeniami samych dobrych chwil na ten wiosenny czas!

      Usuń
  2. Ja ja! Bardzo bym chciała te nasionka! Marzę o nich od dawna, ktoś mi kiedyś powiedział, że są malowane😂 bardzo bym je chciała, , Bardzo 🙏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie przyjęte, a świadomość, że mogę spełnić Twoje marzenie, sprawia mi ogrom radości :-))
      Proszę nie zapomnij wysłać na mój email dane do wysyłki!
      Ślę moc pozdrowień!

      Usuń
    2. Nawet nie wyobrażasz sobie jak bardzo się cieszę te dynie to moje marzenie:) juz idę wysłać adres.

      Usuń
    3. Jak tylko zbiorę zamówienia, podzielę nasionka, przygotuję paczuszki i po świętach rozpocznę wysyłkę. Najcieplej Cię pozdrawiam :-))

      Usuń
  3. Oj, pięknie mi się dzień zaczął :) Przy kawuni taka wiadomość, to radość wielka! Dziękuję za pamięc! Te dyńki sa niezwykłe, a Ty tak pięknie je zaaranżowałaś do fotografii, że wzroku oderwać się nie da. Oczywiście wysłałąm już maila i będę czekać na list :)
    Samego dobrego na nowy tydzień Ci życzę Anitko! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polu, jak mogłabym zapomnieć! Do świąt będę zbierała zamówienia. Muszę się dowiedzieć, ile będzie osób chętnych, by odpowiednio podzielić nasionka i porozsyłać je.
      Najcieplej pozdrawiam! Życzę Ci słońca i powodów do uśmiechu :-))

      Usuń
  4. Anito, kompozycja jest piękna i pomimo bieli bardzo soczysta i wiosenna. Polowałam na nasionka od dawna, więc bardzo Ci jestem wdzięczna, że chcesz się nimi z nami podzielić.
    Adres za chwilę wyślę.
    Pozdrawiam cię serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Celu! Jak widzisz te dyńki są tak uniwersalne, że nawet w wiosenną kompozycję
      uroczo się wpisały ;-)) Dlatego z największą przyjemnością podzielę się nasionkami!
      Zamówienie przyjęłam, a po świętach rozpocznę wysyłkę.
      Wszystkiego, co najlepsze dla Ciebie!
      Jak najwięcej zdrówka i pogody ducha!

      Usuń
  5. Ja za nasionka dziękuję ale pomysł z wysyłką miałaś świetny! Naprawdę! Na pewno ucieszy szczęśliwych posiadaczy ogrodów. Trzeba dzielić się dobrocią, zwłaszcza w tych dziwnych czasach. Serdeczności, wszystkiego dobrego na nowy tydzień. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, pomimo że nie potrzebujesz nasionek, wielkie dzięki za tyle ciepłych słów!
      Wiesz, jaką radość sprawia wręczanie upominków, więc dla mnie samej cała ta akcja
      oznacza mnóstwo pozytywnych emocji :-)) Choćby w tak symboliczny sposób mogę
      podziękować moim Czytelnikom za wsparcie, moc życzliwości i wiele wzruszeń,
      jakie tu w blogowym świecie otrzymuję!
      Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  6. O jak milo jak przyjemnie Anitko dzieki twoim zdjeciom. Ja akurat pozabieralam wszystkie kwiatki z.parapetow bo moj kot stratowal kilka jak gonil po parapecie. Musze go pilnowac zeby innych szkod nie narobil. Poki co tylko kwiaty ciete maja przy nim.racje bytu. 😂😂😂 Po parapecie za oknem paraduja teraz golebie a on.jak tylko zobaczy to moment przy.oknie jest. Szykuje sie zdejmowanie rzeczy z polek bo kot musi miec ciag komunikacyjny. Ale u Ciebie super jak zwykle. Kocham twoje posty o roslinkach. Okropnie tesknie za zielenia na zewnatrz, za kwitnaca wisnia i pachnacym bzem. Niech bedzie juz prawdziwa wiosna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, podobnie jak Ty tęsknię ogromnie za ciepłą wiosną, pełną kwitnących i barwnych kwiatów! Na ten moment muszą mi wystarczyć te cięte w wazonach, bo na zewnątrz przyroda wciąż mocno uśpiona długo utrzymującym się zimnem i nocnymi przymrozkami.
      Domyślam się, jak wiele atrakcji dostarcza Wam harcujący kociak ;-)) Kotka mojej koleżanki również uwielbia buszować w kwiatkach doniczkowych rozsypując ziemię po domu!

      Usuń
  7. Occcchhh!
    Przepiękna jest Twoja wiosenna dekoracja. Nie mogę oderwać oczu od tych urzekających kolorów. Jestem wielką Twoją i bloga fanką!
    Marzę o takich dyniach w swoim ogrodzie. Na marzeniach pozostanępozostanę.
    Serdecznie pozdrawiam: )
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi! Każde Twoje odwiedziny sprawiają mi wiele radości :-))
      Dziękuję Ci dobra Duszyczko za tyle ciepła i życzliwości!
      Gdybyś jednak zdecydowała się na eksperymentalną hodowlę dyni,
      napisz proszę, to z przyjemnością prześlę Ci nasionka ;-))
      Przesyłam uściski i pozdrowienia!

      Usuń
  8. Lovely pumpkins Anita. You have experience to sow and grow them. They look beautifully with blue hyacinths. Happy spring!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dear Nadezda!
      I took these photos in February, before I cut the pumpkins to pull out and dry the seeds.
      It is very difficult to get Baby Boo pumpkin seeds for sale. That's why I decided to share
      seeds from my own breeding with my readers for free :-))
      Thank you for your kind visit!
      Have a nice Sunday!

      Usuń
  9. Mogę prosić o nasiona tej pięknej dyni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście!
      Tak jak napisałam wyżej, nasionka są dedykowane moim Czytelnikom ;-))
      Dlatego proszę o wiadomość na maila z danymi do wysyłki!
      Pozdrawiam i czekam na info!

      Usuń
  10. Droga Anito!
    Piękna jest Twoja wiosenna dekoracja. U Ciebie to normalność, zawsze są interesujące, ciekawe i urzekające! Zachwyciło mnie zestawienie fioletu i bieli. Wcale nie muszą kosztować fortuny takie niezwykłe elementy dekoracje, a efekt jest niesamowity!
    Ja też byłabym bardzo wdzięczna za kilka nasionek tej maleńkiej dyni.
    Ślę Ci moc uścisków i serdecznych pozdrowień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Droga Łucjo za wiadomość oraz powyższy komentarz!
      Z największą przyjemnością prześlę dla Ciebie nasionka :-))
      Proszę tylko o dane do wysyłki na powyższy adres email.
      Tymczasem przesyłam gorące pozdrowienia i życzę zdrówka!

      Usuń
  11. Dzień dobry czy są jeszcze nasionka?😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      Niestety nie :-( Tak jak napisałam w treści posta, zamówienia zbierałam do 3 kwietnia ;-))

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Życzenia nadziei, wiary i miłości w epidemii bezsilności…

Zrozum swoje choroby…

Zapachniało, zajaśniało… wiosna, ach to ty!

Nadchodzi czas Wielkanocy…

Arboretum Wojsławice – raj dla miłośników ogrodów…

Dynie Baby Boo z mojego warzywnika…

Życzenia i refleksje na Wielkanoc

Kanon kobiecego piękna – każda epoka ma swój własny…

TATRY – Z Kasprowego na Giewont zimą

NEAPOL - pod radosnym słońcem południa.