Już pięć lat razem!

Dokładnie dziś mija piąta rocznica, odkąd na blogu pojawił się
pierwszy wpis! To najlepszy moment, aby podziękować Wam –
wspaniałej, zaangażowanej i wspierającej społeczności, która
zgromadziła się tutaj, wokół „Moich pasji w obiektywie.”

Rosnące grono czytelników daje mi silną motywację
do dalszej pracy nad miejscem, które
łączy wszystkie moje pasje.

Blogosfera jest cudowną odskocznią od codziennych spraw…
to jak otwieranie kolejnych kartek fascynującej i wciągającej książki, bo
tu słowo pisane ma wartość. To nie instagramowy świat przefiltrowanych
obrazków. Tu zawsze dzieje się coś ciekawego, ponieważ blogosferę tworzą
kreatywni oraz niesamowicie inspirujący ludzie z ich odczuciami i emocjami.
Z przyjemnością zaczytuję się w blogach innych autorów dzięki, którym
blogosfera stała się tak wartościowym miejscem spotkań, wymiany
myśli, opinii, poglądów. Pewnie dlatego, nie miałam dotąd chwil
zwątpienia, czy nadal prowadzić bloga. Jest dla mnie ważny,
pozwala uwiecznić wspomnienia, dzielić się wrażeniami
i pisać, co bardzo lubię. Staram się jednak znaleźć
balans pomiędzy zawartością treści i ilością
zdjęć, aby wpisy były równocześnie
przyjemne do czytania.

Jeszcze raz dziękuję niestrudzeni Goście za to,
że towarzyszycie mi w tej podróży. Będzie mi miło,
jeżeli zostaniecie ze mną na kolejne, długie lata!
Tym wpisem zaczynam szósty rok blogowania
i czuję, że to będzie DOBRY ROK!
 💖Uściski! Anita 💝

Komentarze

  1. Piękna rocznica kochana:)
    Życzę jeszcze wielu takich udanych oraz mnóstwa czytelników:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Morgano!
      Jestem pełna podziwu dla autorów blogów takich ja Ty, którzy od tylu lat i w tak ciekawy sposób tworzą blogosferę!
      Uściski przesyłam :-))

      Usuń
  2. Wspaniały bukiet. Gratuluję Anito pięknej rocznicy blogowej, życzę kolejnych udanych lat w blogosferze oraz wszelkiej pomyślności. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lenko za serdeczne życzenia... a kwiaty oczywiście Wam dedykuję!
      Przesyłam Ci moc uścisków i dużo zdrowia :-))

      Usuń
  3. Gratulacje! Anitko, ubogacasz nasz blogowy świat, pokazując jego piękno i dzieląc się z nami swoimi przemyśleniami.
    Niech to trwa :) uściski
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki Madziu!
      Ogromną radość sprawia fakt, że nie piszę do przysłowiowej szuflady, lecz udało mi się nawiązać stałe relacje z innymi autorami blogów :-))
      Ściskam Cię mocno i pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Witaj Sylwio!
      Miło Cię gościć tutaj! Dziękuję za życzenia i serdecznie pozdrawiam ;-))

      Usuń
  5. Kochana Anitko, serdeczne gratulacje. Pięć lat, to spory kawał czasu.
    Życzę Ci kolejnych owocnych lat blogowania i cudownego fotografowania, bo sama wiesz, że Twoje zdjęcia są wyjątkowe :)
    Serdeczności!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, istotnie okres minionych pięciu lat, dodaje mi skrzydeł - dzięki Wam Czytelnikom, dzięki wzajemnym relacjom! To nastraja optymizmem, dlatego z nadzieją patrzę w blogową przyszłość ;-))
      Dziękuję Ci za życzenia z serca płynące i ślę moc pozdrowień!

      Usuń
  6. Gratuluję 5-lat blogowania i życzę kolejnych takich rocznic :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Doris!
      Postaram się, by przyszłe publikacje spotykały się z co najmniej tak ciepłym przyjęciem, jak te minione ;-))
      Serdeczności zasyłam!

      Usuń
  7. Anitko, pamiętam jeszcze Twoje pierwsze pisanki, które tu pokazywałaś, a to już 5 lat minęło!!! Gratuluję Ci tego pięknego czasu w blogosferze. Piękny bukiet przygotowałaś na tę rocznicę. Z ciekawością zawsze czytam Twoje relacje z podróży , z ogrodowych doświadczeń, którymi się zawsze chętnie dzielisz czy jeszcze na inne tematy. Podziwiam Twoje zachwycające zdjęcia z odwiedzanych miejsc oraz pokazujące jak klimatycznie dekorujesz swój dom. Życzę Ci dalszych wspaniałych rocznic i ślę mnóstwo uścisków :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Lusi, wzruszyłam się, że pamiętasz tamten post... a zatem Twoje słowa tylko potwierdzają moje przekonanie, o wspaniałej, zaangażowanej i wspierającej społeczności, która zgromadziła się wokół mojego bloga. Ten bukiet to podziękowanie dla Was :-))
      I dla Ciebie moje serdeczne podziękowania za tyle ciepłych słów... i za to, że Jesteś!
      Dołączam moc pozdrowień!

      Usuń
  8. Anitko Kochana!
    Serdecznie gratuluję Ci piątej rocznicy i tak wartościowego i pięknego bloga. Dziękuję, że JESTEŚ z nami i cieszę się, że mogę tu bywać, podziwiać wspaniałe zdjęcia i zaczytywać się w interesujących postach! Życzę Ci kolejnych udanych lat w blogosferze, by twórczy zapał nigdy Cię nie opuszczał, a głowa była jak zawsze pełna ciekawych tematów. Bloguj, bo jest to oprócz fotografowania, kolejna Twoja pasja! Oczywiście, że zostanę z Tobą na kolejne lata.
    Całuję i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Łucjo! Wspierałaś mnie od samego początku i do dziś towarzyszysz - zawsze pełna ciepła i serdeczności... i to dla mnie wiele znaczy! Masz tyle w sobie dobra, wrażliwości, empatii, czym obdarzasz nie tylko mnie, ale też ogromną społeczność, która towarzyszy Ci od tylu lat w "czarownym świecie."
      Pięknie dziękuję za życzliwość, życzenia i cieszę się, że Jesteś!
      Ściskam Cię mocno, pozdrawiam gorąco i wszelkiego dobra oraz zdrowia życzę:-))

      Usuń
  9. 5 wspaniałych lat Anitko. Gratuluję szczerze i bardzo dziękuję, że mogę bywać u Ciebie. Podzielam Twoje pozytywne odczucia dotyczące blogowej sfery i życzę Ci wielu kolejnych lat wspaniałego blogowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, ogromnie się cieszę, że dane mi było - dzięki pisaniu bloga - poznać kobiety takie jak Ty, które niosą w sobie tyle dobra, piękna i dzięki doświadczeniu - mądrości życiowej. Podziwiam Twoje artystyczne talenty oraz więź, jaką stworzyłaś ze swoją blogową społecznością. To zaszczyt być jej częścią :-))
      Dziękuję Ci za odwiedziny i serdeczne życzenia!
      Przesyłam marcowe pozdrowienia ;-))

      Usuń
  10. Pięknie to podsumowałaś! Ja zaczęłam dwa lata wcześniej i też nigdy nie zwątpiłam w sens istnienia bloga. Poznałam tu wielu wspaniałych ludzi, którzy są mi bliscy niczym rodzina. A ile świetnych miejsc dzięki nim poznałam! Lubię podróżować i dzielić się też wspomnieniami z innymi.
    Gratuluję piątej rocznicy Anitka i życzę wielu kolejnych. Więc do usłyszenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, uwielbiam podróżować z Tobą! Odwiedzasz miejsca, które i dla mnie są szalenie
      atrakcyjne. Dlatego ogromnie się cieszę, że odnalazłam Twój blog, bo w miłym
      towarzystwie odkrywam kolejne fascynujące zakątki - te bliższe i dalsze :-))
      Dziękuję Ci za odwiedziny i życzenia!
      Ślę gorące pozdrowienia ;-))

      Usuń
  11. Piękna rocznica i piękny blog prawie taki jak właścicielka. Trzeba mieć piękną duszę, by dzielić się tymi skarbami z takimi jak ja, którzy tam nie docierają bo.....są różne powody. Serdeczności zostawiam😊😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca... Dzielę się tym, co właśnie w sercu gra mi najmocniej, bez czego nie umiałabym już żyć. Jednocześnie podziwiam pasje, talenty, wrażliwość na świat i ludzi u innych autorów blogów, dlatego z przyjemnością u Ciebie goszczę :-))

      Usuń
  12. Droga Anitko, gratuluję rocznicy, życzę zapału i przyjemności z prowadzenia bloga. Bardzo lubię tu zaglądać, ściskam serdecznie pięciolatko❤️🌷😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, przyjemność tym większa, gdy blog nie jest tylko pamiętnikiem pisanym do przysłowiowej szuflady. Jestem szczęśliwa, że tak twórczy i pasjonujący autorzy blogów znajdują czas, by do mnie zaglądnąć i co najcenniejsze podzielić się swoją refleksją!
      Dziękuję Ci za to i za życzenia :-))
      Ściskam i pozdrawiam!

      Usuń
  13. Och, ale trafiłam! Moj pierwszy raz tutaj i od razu uroczystości. Ach piec lat... tak to już ładny kawałek.
    Zgodzę się, tutaj na blogi jest inaczej. Między ludźmi tworzy się niepowtarzalna relacja. Może dlatego, że my tutaj jednak czytamy posty?;) a instagram to tylko lajkowanie zdjęć?
    Życzę samych piwknych chwil tutaj i mnóstwo znajomych! Bo ja dzięki blogu poznałam cudownych ludzi ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, dziękuję za odwiedziny, pozostawione słowo i życzenia! Dzięki temu i ja trafiłam już do Ciebie i z przyjemnością zagoszczę częściej:-)) Muszę przyznać, że imponujesz blogowym dorobkiem. Dowodzisz, że nawet w takim urodzaju mediów społecznościowych, blog może mieć dla jego autora szczególną wartość... a nawiązując relacje z innymi twórcami blogów, nabiera wartości bezcennej!
      Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłej niedzieli ;-))

      Usuń
  14. Gratuluję Anitko nie tylko jubileuszu ale prawdziwej pasji tworzenia wspaniałego i bardzo oryginalnego bloga. Podziwiam Twoją perfekcję i co do treści, jak i pięknych fotografii, które zamieszczasz. Pokazujesz różne regiony kraju i świata, co jest bardzo interesujące. No i siebie- swoje emocje, zainteresowania, estetykę, styl życia. Życzę kolejnych płodnych lat na blogu, dużo radości z jego tworzenia oraz wspaniałych relacji :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polu, dziękuję za tak piękne słowa i życzenia... Istotnie, odczuwam silną pasję tworzenia, lecz staram się, by to, co tu zamieszczam było interesujące nie tylko dla mnie... z szacunku dla Czytelników :-))
      Ściskam i pozdrawiam!

      Usuń
  15. Anitko z wielką przyjemnością odwiedzam Twojego wspaniałego bloga. Oglądam przepiękne zdjęcia miejsc, których pewnie nie zobaczę na żywo. Gratuluję wytrwałości i życzę Ci, by chęć prowadzenia bloga Cię nie opuściła. Przesyłam serdeczne pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janeczko, pięknie dziękuję za życzenia i serdecznie zapraszam do dalszego, wspólnego odbywania podróży, tych bliższych i dalszych. Będzie ich tu sporo, bo to pasja mojego życia ;-))
      Dołączam moc pozdrowień!

      Usuń
  16. Anitko przyjmij moje najserdeczniejsze gratulacje z okazji tak pięknej rocznicy, 5 lat to kawał czasu wszak to połowa dekady 🙂. Najcudowniejsze w tym wszystkim jest to, że do tej pory nie straciłaś do tego miejsca serca ani zapału bo przecież z tym bywa różnie. Życzę Ci aby codzienność dostarczała Ci nieustannie inspiracji do pisania, masz rację, że krótkie i często przekłamane instagramowe treści nie mają z blogosferą żadnych szans. Cieszę się, że jestem częścią Twojej osobistej blogowej społeczności. Uściski i gratuluję raz jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo dziękuję :-)) Tak wspaniałe blogi, jak Twój były dla mnie ogromną inspiracją i motywacją do własnej blogowej przygody. I wiesz, dopiero z perspektywy czasu dostrzegam jeszcze jeden ogromny pozytyw, o którym nie wspomniałam wyżej. Dotyczy on odbytych podróży tych dalekich i całkiem bliskich. Gdy przygotowuję opowieści i fotorelacje z różnych miejsc, to przeżywam te podróże na nowo, wracają emocje i najmilsze wspomnienia! To kolejny powód do tego, by nadal tworzyć bloga i być częścią tej wspierającej społeczności :-))
      Ściskam i pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Życzenia nadziei, wiary i miłości w epidemii bezsilności…

Zrozum swoje choroby…

Arboretum Wojsławice – raj dla miłośników ogrodów…

Nadchodzi czas Wielkanocy…

NEAPOL - pod radosnym słońcem południa.

Dynie Baby Boo z mojego warzywnika…

Kwiecień w ogrodzie ´24

Kanon kobiecego piękna – każda epoka ma swój własny…

Życzenia i refleksje na Wielkanoc

TATRY – Z Kasprowego na Giewont zimą