Nadchodzi czas Wielkanocy…

 

a z nim radość z odradzającego się życia, bo...

Wielkanoc jest jak ludzka droga...
Nikogo nie omijają Wielkie Piątki smutku
Wielkie Soboty nadziei, Wielkie Niedziele radości...
Wielkanoc jest jak nasze życie niekiedy pełne bólu, czasem
zwątpienia, lecz jakże często niewypowiedzianego szczęścia.
Wielkanoc jest pochwałą życia - tego rodzącego się do
trwania, 
wybaczania, spełniania marzeń i do miłości.








 

Życzę więc… by Zmartwychwstały Pan miłością
napełnił nasze serca, utwierdził nadzieję na zwycięstwo
dobra nad złem, życia nad śmiercią i miłości nad nienawiścią.
Niech dobro, pokój oraz radość towarzyszą naszym działaniom
a życzliwość i wrażliwość na innych nieustannie kształtują nasze życie.
Blask Zmartwychwstania niech będzie widoczny w naszej codzienności…
Anita



Komentarze

  1. Wesołych, zdrowych świąt i najsmaczniejszego jajka. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia, Anitko.
    Tobie również życzę pięknych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosnych świąt Anitko, obfitych łask od Chrystusa Zmartwychwstałego, dużo zdrowia i wszelkiego dobra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech Zmartwychwstały prowadzi i wspiera...

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie Anitko jak zawsze bardzo piękne, eleganckie dekoracje.

    Wszystkiego dobrego Anitko, radości w sercu, pogody ducha na zewnątrz, niech ten błogi pełny optymizmu czas będzie nadzieją i radością dla Ciebie i Twoich Najbliższych.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne dekoracje. Dziękuję za piękne życzenia i życzę, by Święta upłynęły w zdrowiu, spokoju i radości. Wszelkiego dobra Anitko!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak u Ciebie Anitko ślicznie. Jestem szczerze zachwycona! Dziękuję za życzenia. I ja Tobie życzę wiele radości z okazji świąt. A zarazem, niech będą one spokojne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Anitko, bardzo podoba mi się Twoje porównanie Wielkanocy do ludzkiej drogi. Zachwycam się eleganckimi świątecznymi dekoracjami i dziękuję za życzenia. Pozdrawiam w wieczór drugiego dnia świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Święta już dobiegają końca, a ja dopiero dzisiaj znalazłam odrobinę czasu, aby zerknąć na moje ulubione blogi😊. Niech te kolejne dni będą wspaniałym, spokojnym i miłym czasem. Pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Upss...już po świętach. Życzę zatem najlepszości na każdy zwykły dzień!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochani! Pięknie dziękuję za serdeczne, świąteczne życzenia. To był dla mnie cudowny czas.
    Mam nadzieję, że dla Was również...
    Pozdrawiam poświątecznie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne życzenia... niech aura tych świąt towarzyszy nam, jak najdłużej:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zrozum swoje choroby…

Arboretum Wojsławice – raj dla miłośników ogrodów…

Dynie Baby Boo z mojego warzywnika…

Życzenia nadziei, wiary i miłości w epidemii bezsilności…

NEAPOL - pod radosnym słońcem południa.

Kwiecień w ogrodzie ´24

Kanon kobiecego piękna – każda epoka ma swój własny…

TATRY – Z Kasprowego na Giewont zimą

Zapachniało, zajaśniało… wiosna, ach to ty!