DIY - kompozycja kwiatowa na Wszystkich Świętych 2022.

Spontaniczny post, którego zupełnie nie planowałam, pozostanie chyba
cyklicznym wpisem na blogu. Otóż, ostatnio bardzo brak mi czasu na własnoręczne
tworzenie, dlatego pokażę Wam wiązankę, którą wykonałam na Wszystkich Świętych.

Nieskromne to z mojej strony, ale chcę przyznać, że jestem ogromnie zadowolona
z efektu końcowego, ponieważ to dopiero druga poczyniona przeze mnie
kompozycja funeralna. Tą zaplanowałam w wersji typowo jesiennej.
Zakupiłam floret i sztuczne chryzantemy, a wszystkie pozostałe,
żywe elementy wiązanki dobierałam tak, aby uzyskać
możliwie długą trwałość stroika.

Poniżej możecie zobaczyć, jak krok po kroku dodawałam kolejne gałązki
jodły, tui, jałowca, mahonii i cisa, by zbudować ciekawą bazę dla kwiatów.
Dla mnie najważniejsze jest to, że jest zrobiona przeze mnie, od serca…






Ciekawa jestem, czy przypadnie Wam do gustu ?
Pozdrawiam ciepło!
Anita

Komentarze

  1. Mnie przypadł bardzo!
    Jest o niebo piękniejszy od tych bardzo drogich w tym roku kompozycji, które wcale nie zachwycają. Gustowny i elegancki. Gratuluję dobrego smaku i umiejętności...
    Ściskam jeszcze październikowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowa tak artystycznej duszy to wieki komplement - dziękuję Polu :-))
      Mam podobne odczucia, że dostępne w sprzedaży wiązanki i stroiki, albo są delikatnie mówiąc nieładne, albo koszmarnie drogie. Dlatego decyzja była prosta - uwielbiam tworzyć różne kompozycje kwiatowe, więc praca ta sprawiła sporo przyjemności, a efekt końcowy mile zaskoczył ;-))
      Serdeczności Polu!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Basiu, Twój komplement wiele dla mnie znaczy, bo zazwyczaj to ja podziwiam Twoje malarstwo - dziękuję :-))

      Usuń
  3. Jak najbardziej, mnie bardzo spodobała się. Fajnie, że Pokazałaś od podstaw jak ją zrobiłaś. Nabrałam ochotę na zrobienie w przyszłości własnego stroika. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Olu, tym bardziej jeśli udało mi się zainspirować Ciebie do samodzielnego wykonania stroika :-)) To na prawdę jest bardzo proste, dużo, dużo tańsze i skomponować możemy go zgodnie z naszym gustem i oczekiwaniami.
      Przesyłam moc pozdrowień!

      Usuń
  4. Beautiful!!….the next time put also green in the middle …and than the flowers…it is more beautifuler …love from me happy week 🍀🎃🧡🍄🍂🍁🌾🌽🍀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much, my dear!
      Any advice is very valuable to me, because it's my beginnings in this type of floral arrangements :-))
      Hugs and kisses!

      Usuń
    2. It was my job …florist almost 40 year 🙈🍀🎃🍀

      Usuń
    3. Nice to hear that Ria!
      I had no idea that your valuable advice comes from so many years of experience :-))
      All the more, thank you!

      Usuń
  5. Wspaniale sobie poradziłaś z wykonaniem. Wiązanka wyszła Ci pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jowi!
      Od dawna nie miałam czasu na jakiekolwiek rękodzieło, być może dlatego własnoręcznie przygotowana kompozycja kwiatowa na tak szczególne święto, sprawiła mi sporo przyjemności a efekt tak ucieszył, że postanowiłam Wam ją zaprezentować :-))
      Przesyłam uściski i pozdrowienia!

      Usuń
  6. Kompozycja bardzo przypadła mi do gustu i ma zdecydowanie wiele plusów. Nikt nie ma takiej samej, jest tańsza i zgodna z Twoim gustem. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Męski głos w tej kwestii cieszy niesamowicie! Bardzo dziękuję :-))
      Dołączam najcieplejsze pozdrowienia!

      Usuń
  7. Wspaniała, bardzo mi się podoba... kolorystycznie pięknie zgrana i "nieprzeładowana". Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciszę się Aniu, bo gdy ją komponowałam, miałam obawy czy pomimo pokaźnej zielonej bazy, wielkie kwiaty chryzantem nie zdominują całej aranżacji. Ostatecznie efekt końcowy miło mnie zaskoczył ;-))
      Przesyłam uściski i pozdrowienia!

      Usuń
  8. Bardzo dobrze, że jesteś zadowolona ze swojej pracy, bo stworzyłaś ciekawą, niepowtarzalną kompozycję bogatą w żywe elementy. Jej wyjątkowość polega również na tym, że tworzyłaś ją z sercem! Ja też zawsze staram się przygotować własnoręcznie jakąś dekorację na cmentarz. Uściski dla Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och tak Lusi, mimo niewielkiego doświadczeniach w tego typu kompozycjach, fakt
      nadania im osobistego akcentu, niepowtarzalnego wyglądu, cieszy najbardziej :-))
      Dlatego kolejne wiązanki i stroiki będę przygotowywać już samodzielnie!
      Ślę moc serdeczności!

      Usuń
  9. Prawdziwa, jesienna kolorystyka. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie ją wymyśliłam, by wpisywała się kolorystycznie w ciepłą i barwną jesienną aurę ;-))
      Do pozdrowień dołączam życzenia pięknego weekendu!

      Usuń
  10. Twój stroik przypadł mi do gustu. Oglądałam go zaraz po opublikowaniu postu. Też od pewnego czasu robię stroiki na groby moich Bliskich. W tym przypadku nie chodzi o cenę kupionego stroika ale cieszy mnie, że to jest mój dar dla Nich, taki dar od serca.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W komponowaniu własnych stroików odnajduję same pozytywy i sporo przyjemności!
      Tworzone z sercem, są wyjątkowe, niepowtarzalne i mimo wszystko dużo tańsze
      od tych oferowanych w seryjnej sprzedaży ;-))
      Uściski zasyłam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Obraz kobiety współczesnej…

TK Maxx – wielkanocne i wiosenne propozycje

Życzenia nadziei, wiary i miłości w epidemii bezsilności…

Zapachniało, zajaśniało… wiosna, ach to ty!

Dynie Baby Boo z mojego warzywnika…

Już pięć lat razem!

Kanon kobiecego piękna – każda epoka ma swój własny…

TATRY – Z Kasprowego na Giewont zimą

Gipsowych figur czar...

Życzenia i refleksje na Wielkanoc