Święta Bożego Narodzenia… czas na życzenia.

 

Boże Narodzenie to jedno z najważniejszych świąt w naszej kulturze.
To szczególny czas…miłości, pojednania, dzielenia się dobrem, wybaczania.
Tych wszystkich wartości, które ubogacają nasze życie. To doskonała okazja do
pielęgnowania rodzinnych tradycji, wspomnień z dzieciństwa oraz budowania
silnych więzi międzypokoleniowych. W święta nasze domy wypełniają się
śmiechem, rozmowami, cudownymi smakami, zapachami a także
dźwiękami kolęd w blasku choinkowych lampek.





Dla wielu z nas bardzo istotny jest wymiar duchowy tego święta,
który przybliża wydarzenia sprzed 2000 lat, kiedy w ubogiej stajence
urodziło się Dzieciątko Jezus, przynosząc światu radość i nadzieję.
W świętach Bożego Narodzenia, skrywa się wiele głębokich
znaczeń i wartości. Choć dla każdego z nas święta te
mogą oznaczać coś innego, łączy nas wspólne
przesłanie miłości, wspólnoty
i nadziei na lepsze jutro.





Te najpiękniejsze, świąteczne dni w roku,
przeżywane w gronie najbliższych, w atmosferze
wigilijnej wieczerzy i w duchu naszej pięknej tradycji,
niech będą czasem spędzonym z dala od wszelkich trosk
oraz niech pozwolą każdemu ufniej spojrzeć w przyszłość.
Radość towarzysząca przeżywaniu świąt niech przyniesie
spokój, ciepło, wzajemną życzliwość oraz poczucie,
jak cennym darem są międzyludzkie więzi.





Życzę Wam, żeby święta Bożego Narodzenia stały się
jednym z piękniejszych wspomnień z czułością
przechowywanych w sercu na wieczny czas.
Życzę zdrowia, które jest najważniejsze,
miłości, która ogrzewa serce oraz
radości, by nigdy nie zgasła.
Anita

Komentarze

  1. Piękne, stare bombki. Radosnych świąt Anitko oraz wszelkiego dobra dla Ciebie i Twoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Anito!
    Bardzo dziękuję za piękne życzenia.
    Ja również życzę Tobie i Twoim Bliskim najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia...
    Niech te święta będą wyjątkowe, niezapomniane i niechaj upłyną w zdrowiu,
    spokoju, radości i miłości, w cieple uczuć Najbliższych, wśród blasku świec...

    Życzę Wam również wzajemnego zrozumienia, i wspaniałych prezentów pod choinką...
    Łucja - Maria

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to napisałaś, właśnie zdrowie i nadzieja na lepsze jutro są mi dzisiaj ogromnie potrzebne. Wszystkiego dobrego, kochana Anitko, niech te święta będą dla Ciebie wytchnieniem i radością...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne dekoracje i dojrzałam tam bombkę Mikołaja. Mam taką samą. Dziękuję za piękne życzenia. Tobie Anitko i Twoim bliskim życzę, by Święta upłynęły w zdrowiu, spokoju i radości. Błogosławionych Świąt!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anita,
    Merry Christmas!
    I wish you all the best, health and a lot of joy on this day.
    May the new year 2024 be successful for you.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za piękne życzenia Anitka w otoczeniu twojej pięknej choinki z czasem nieoczekiwanymi dekoracjami. Wszystkiego najlepszego na cały kolejny rok 🌟

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne bombki, kiedyś też takie miałem w domu, ale gdzieś niestety poginęły, a szkoda, bo ich dusza była bezcenna...
    Zdrowych i pogodnych Świąt dla Ciebie i Twoich bliskich! Niech to będzie czas przepełniony miłością i samymi uśmiechami!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknego , rodzinnego świętowania życzę w spokoju i radości z przyjścia Bożej Dzieciny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem Twoich pięknych bombek. Wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka takich bombek po dziadkach. Przypominają mi dzieciństwo. Pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne dekoracje, aż miło na nie popatrzeć. Kojarzę takie bombki u mojej babci. Dziękuję Anitko za te piękne życzenia. Ja też chcę życzyć Tobie i Twoim najbliższym wszystkiego co najlepsze! Niech to będzie czas przepełniony wiarą, nadzieją i miłością, a także pokojem w sercu i w rodzinie. Ściskam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Anitko, życzę Ci żeby te Święta dały dużo miłości i radości . Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Anitko kochana! Dziękuję Ci za piękne życzenia. Niech ten wspaniały świąteczny czas ubogaca Ciebie i Twoich bliskich, a nowonarodzone Dzieciątko obdarza miłością, pokojem i zdrowiem w każdy nadchodzący dzień. Wiem jak cenne jest dla Ciebie poszanowanie tradycji, co widać również w Twoich ozdobach choinkowych... Pozdrawiam gorąco w drugi dzień Świąt :) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana Anitko, życzę Ci dużo miłości, radości i szczęścia w Nadchodzącym Roku.
    Piękne bombki u Ciebie:-) Takie same wieszałam na choince jako dziecko!
    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  15. Moi Mili, z całego serca dziękuję za moc najserdeczniejszych życzeń świątecznych!
    Dla mnie był to cudowny, rodzinny, radosny czas. Mam nadzieję, że dla Was również.
    Życzę Wam spokojnej poświątecznej codzienności...
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  16. Anitko Kochana dziękuję Bogu, że Jesteś. Przepiękne te bańki, jak marzenie. Szampańskiego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku. Przytulam

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny post, wspaniałe życzenia. Miłego dalszego celebrowania Gwiazdki. Niech ten okres świąteczno-noworoczny będzie piękny i wyjątkowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świąteczna przerwa w blogowaniu i odpoczynek od spraw internetowych sprawił, że mam lekki poślizg w życzeniach :). Ale za to to doskonały moment, żeby życzyć Ci samych cudowności na ostatnie dni roku, za kilka dni styczeń zatem przed każdym z nas codzienność rozwinie zupełnie nowy wachlarz możliwości. Mam nadzieję, że ten Twój będzie kompozycją samych pięknych chwil i wyjątkowych, magicznych momentów. Jestem pewna, że z każdego dnia wyciśniesz najwięcej ile się da. Cudownej końcówki roku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zobaczyłam świeczki na choince i przypomniałam sobie dzieciństwo...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zrozum swoje choroby…

Arboretum Wojsławice – raj dla miłośników ogrodów…

Dynie Baby Boo z mojego warzywnika…

Życzenia nadziei, wiary i miłości w epidemii bezsilności…

NEAPOL - pod radosnym słońcem południa.

Nadchodzi czas Wielkanocy…

Kwiecień w ogrodzie ´24

Kanon kobiecego piękna – każda epoka ma swój własny…

TATRY – Z Kasprowego na Giewont zimą

Zapachniało, zajaśniało… wiosna, ach to ty!