Morze… pora odpocząć.

Włochy – Morze Tyrreńskie.

Słońce, woda, piasek, spacery brzegiem morza i wsłuchiwanie się
w szum fal to dla mnie przepis na idealny odpoczynek.



Już jako mały dzieciak wyjeżdżałam z rodzicami latem nad morze.
Pamiętam jak trudno było mnie wyciągnąć z wody,
taką sprawiało mi to frajdę.



Pomimo, że od tego czasu minęły lata świetlne,
to nadal pielęgnuję w sobie to dziecko,
które tak kochało kąpiele w morzu.



Dlatego, co roku część urlopu spędzam nad morzem
jakimkolwiek, gdziekolwiek. 



Kąpiele i spacer brzegiem morza to dla mnie
cudownie spędzony czas i błogi relaks.



Życzę Wam odpoczynku od zabiegania, codzienności,
zatroszczenia się o siebie…
Anita

Komentarze

  1. Szum morza i spacery plażą oraz kąpiele to moje ulubione formy spędzania wolnego czasu. Właśnie niebawem wybieram się nad Bałtyk. Pozdrawiam Cię Anitko w prawie morskim nastroju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lusi! Do naszego Bałtyku mam ogromny sentyment. Szkoda tylko, że dzieli mnie odległość ponad 700 km. Ale w sierpniu 2018 r. spędziliśmy z mężem parę dni na pięknych, pustych plażach w okolicach Słajszewa i Stilo. Życzę Ci Lusi cudownego odpoczynku, dobrej pogody, słonka, ciepłego morza i relaksujących spacerów. Pozdrawiam Cię również w morskim i letnim nastroju. Uściski.

      Usuń
    2. My z mężem też lubimy puste plaże, dlatego wybieramy się do Sasina, więc w drodze na plażę przechodzimy w pobliżu latarni Stilo.

      Usuń
    3. To piękne, spokojne okolice i cudowne plaże. Oby tylko dopisała Wam pogoda, by czerpać jak najwięcej z nadmorskiego klimatu. Wspaniałego czasu i błogiego relaksu życzę...

      Usuń
  2. I love being at the sea as well.....so relaxing!
    Thank you for your visit and kind words.
    Carolyn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Your blog really inspires me. Thank you so much for visiting me here Carolyn.
      Have a lovely day! Anita

      Usuń
  3. Bom descanso e bons banhos. As fotos estão magníficas.Tudo de bom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrigado por visitar e palavras muito gentis. Eu te saúdo calorosamente.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Życzenia nadziei, wiary i miłości w epidemii bezsilności…

Zrozum swoje choroby…

Arboretum Wojsławice – raj dla miłośników ogrodów…

Nadchodzi czas Wielkanocy…

Dynie Baby Boo z mojego warzywnika…

Życzenia i refleksje na Wielkanoc

Kanon kobiecego piękna – każda epoka ma swój własny…

TATRY – Z Kasprowego na Giewont zimą

NEAPOL - pod radosnym słońcem południa.

Kwiecień w ogrodzie ´24