Wyniki urodzinowego losowania…

oraz podziękowania dla moich Czytelników.

Kochani!

Własne refleksje na temat roku, który upłynął mi w blogosferze opisałam
w urodzinowym poście tutaj. Teraz chciałabym podziękować za wspaniałe
 życzenia, które od Was otrzymałam, za okazaną życzliwość, serdeczność,
 ciepłe przyjęcie w tym minionym roku. Za każde pozostawione słowo,
które niejednokrotnie stawało się miłą dla mnie rozmową.


I jeszcze za jedno – za Waszą cierpliwość, bowiem moje pasje
to niekończącą się historia. Zakładając bloga nie spodziewałam się,
że Ktoś zechce odwiedzać mnie tu regularnie. Mnogość zainteresowań
czyni ten blog takim nieoczywistym, bo i ja sama taka właśnie jestem…
Budzi mój podziw i szacunek to, że taką formułę bloga akceptujecie
z tym wszystkim, co mi w sercu i duszy gra.


Wasze komentarze sprawiają, że mój blog, a raczej internetowy pamiętnik
 nie jest pisany „do szuflady” a kontakt z Czytelnikiem to wielka wartość !


W tym miejscu chciałabym z wielką przyjemnością płynącą
z obdarowywania, ogłosić wyniki urodzinowego losowania. 


Wśród czterech Czytelniczek, które przyjęły zaproszenie do zabawy
(wskazując posty budzące szczególną uwagę wraz z uzasadnieniem
oraz wskazały upominek – lub mnie pozostawiły ten wybór),
wylosowałam dwie nagrodzone osoby. 



I tak…

1.      Karta prezentowa Empiku trafi do:

Kasi Dudziak

2.     Karta prezentowa Home&you trafi do:

Lusi



Drogie Panie!

Proszę o kontakt na mój adres e-mail: anitadz@poczta.fm
abym mogła przesłać Wam upominki.
Dziękuję za udział w zabawie J

Wszystkim dziękuję za odwiedziny w moich skromnych progach.
 Przesyłam moc serdeczności i ciepłych myśli.
Trzymajcie się zdrowo.

Anita


Komentarze

  1. Piękne zdjęcia hiacyntów. Gratuluję nagrodzonym osobom. Życzę zdrowia i pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu za miłe słowa i życzenia :-)
      Wszystkiego dobrego dla Ciebie i dużo zdrówka.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Gratuluję zwyciężczyniom.
    Z wielką przyjemnością odwiedzam Twój i podczytuję sobie Twoje dawne posty i oglądam prześliczne zdjęcia.
    Życzę dużo zdrowia i ślę moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wielka przyjemność gościć Cię Łucjo.
      Tyle ciepła, życzliwości i serdeczności, którą obdarowujesz mnie oraz swoich Czytelników budzi szacunek, a swoim dobrem emanujesz na odległość...
      Wszystkiego, co najlepsze dla Ciebie.
      Dużo zdrówka i pogody ducha :-))

      Usuń
  3. Piękne hiacynty! Anitko, jeszcze nigdy niczego nie wygrałam, tak więc cieszę się bardzo :) i gratuluje również drugiej nagrodzonej. Pozdrawiam Cię i życzę zdrowia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Lusi!
      Cała przyjemność po mojej stronie!
      Tak bardzo się cieszę, że ten upominek sprawi Ci radość, zwłaszcza, że to Twoja pierwsza wygrana. To oznacza, że satysfakcja dla mnie podwójna :-))
      Przesyłam uściski i życzenia zdrówka.

      Usuń
  4. Słowem przekazujesz ciepło i serdeczność, jak Cię nie czytać? Do tego przepiękna oprawa fotograficzna... Sama słodycz i przyjemność. Życzenia zdrowia zostawiam... :)
    Gratuluję nagrodzonym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Polu za Twe słowa i odczucia, które znaczą dla mnie wiele...
      bo to, co poprzez pasje staram się wyrazić, przede wszystkim z serca pochodzi...
      Posyłam ciepłe myśli wraz z życzeniami zdrowia i pogody ducha :-)

      Usuń
  5. Pięknie dziękuję i ciesze się bardzo. Miło mi niezmiernie. Nie zaglądałam od soboty na bloga ponieważ moja mama jest w szpitalu. Trafiła do niego w ciężkim stanie. Podobno jest poprawa wg tego co mówią lekarze. Nie ma koronawirusa, dziś wyszło, że wynik ujemny dzięki Bogu ale i tak się martwimy, bo bardzo schorowana jest. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę dużo zdrowia Tobie i bliskim. Bądź bezpieczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, rozumiem jak musi być Ci ciężko... Bardzo mi przykro, że przeżywasz obecnie tak trudne chwile. Z głębi serca przesyłam życzenia zdrowia dla Twojej mamy i sił do walki z chorobą a dla Ciebie wiary i nadziei. Tulę mocno.
      Jeśli ten upominek sprawi Ci choć odrobinę radości, będę szczęśliwa :-))
      Prześlij mi tylko swój adres na podany wyżej e-mail, to jak najszybciej wyślę kartę prezentową.
      Dziękuję Kasiu za życzenia. Wszystkiego, co najlepsze dla Ciebie i Twoich najbliższych.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Życzenia nadziei, wiary i miłości w epidemii bezsilności…

Zrozum swoje choroby…

Arboretum Wojsławice – raj dla miłośników ogrodów…

Nadchodzi czas Wielkanocy…

Dynie Baby Boo z mojego warzywnika…

Życzenia i refleksje na Wielkanoc

Kanon kobiecego piękna – każda epoka ma swój własny…

Zapachniało, zajaśniało… wiosna, ach to ty!

TATRY – Z Kasprowego na Giewont zimą

NEAPOL - pod radosnym słońcem południa.