Dzień Kobiet

Kwiaty na Dzień Kobiet

W dniu 8 marca wiele organizacji kobiecych na całym świecie mocno akcentuje swoje postulaty,
zwraca uwagę na nierozwiązane problemy, ale też dostrzega istotny postęp w dziedzinie praw kobiet. Samo święto ma ciekawą i burzliwą historię. Dlatego każda z nas może uczcić ten czas na swój sposób. Dla mnie Dzień Kobiet to idealny moment, aby pozwolić sobie na chwilę dla siebie,
wolną od obowiązków, codziennego zabiegania.



Nieodłącznym atrybutem tego święta jest dla mnie storczyk. Ten popularny i lubiany kwiat 
bardzo rozgościł się w moim domu. W sumie na moje życzenie, bo rokrocznie w Dniu Kobiet
mąż obdarowuje mnie kolejnym białym okazem.


Storczyki to piękne i niewymagające kwiaty. Za zwykłą pielęgnację odwdzięczają się
obfitym i długotrwałym kwitnieniem. Delikatne i dostojne są żywą ozdobą domu.

Wszystkim Paniom w dniu naszego święta życzę samych cudownych chwil
i celebrowania tego czasu w dobrym towarzystwie.
Udanego weekendu. Anita

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Życzenia nadziei, wiary i miłości w epidemii bezsilności…

Zrozum swoje choroby…

Arboretum Wojsławice – raj dla miłośników ogrodów…

Nadchodzi czas Wielkanocy…

Dynie Baby Boo z mojego warzywnika…

Życzenia i refleksje na Wielkanoc

Kanon kobiecego piękna – każda epoka ma swój własny…

NEAPOL - pod radosnym słońcem południa.

TATRY – Z Kasprowego na Giewont zimą

Zapachniało, zajaśniało… wiosna, ach to ty!